Download App
Booking Search
My order
USD
Destination
Check-inWed, Jul 03
1
Check-outThu, Jul 04
Rooms and Guests1 room, 2 adult, 0 child
Review - Real experience Ava Residences Ho Chi Minh City - latest 7/2024
6.8Good(5 reviews)
40/10 Nguyễn Văn Hưởng, Quận 2, Hồ Chí Minh

Summary

AVA Residence, a riverside complex in Ho Chi Minh City's District 2, receives mixed reviews. While some appreciate its modern apartments and tranquil location, others criticize its service and maintenance. The friendly and efficient staff enhance the experience for many residents. Amenities like a pool and sauna are noted, but some facilities need improvement. Overall, AVA Residence is seen as a comfortable choice for short or extended stays, offering a homey feel and a pleasant view of the Saigon River.

Verified reviews from guests who actually booked here

Average rating

Actual photo taken by the person booking the room

Content reviews, feedback from users

Reviewed by Business traveler

Reviewed by Couples

Reviewed by Family with a baby

Reviewed by Group of Friends

Reviews
Provided by verified guests of us.
6.8
Good
Tuyệt vời

2

Xuất sắc

1

Tốt

0

Trung bình

0

Kém

2

Location

6.8

Pricing

6.8

Services

6.8

Cleans

6.8

Amenities

6.8

Xem tất cả đánh giá Ava Residences Ho Chi Minh City
Sort 
Hữu ích nhất

Latest Ava Residences Ho Chi Minh City reviews from verified users

KT
Guests
25/07/2019
Khác

Dịch vụ kém

2.0

Not good
Chúng tôi đã đến thăm như một gia đình năm người. Thuê một căn hộ hai phòng ngủ. Dịch vụ kém. Họ từ chối cung cấp thêm chăn, khi chúng tôi đến và hỏi họ. Họ quên cho chúng tôi một thùng rác. Máy giặt tỏi tây. Hai trong số những ngày họ chỉ cung cấp một chiếc khăn. Lễ tân đóng cửa lúc 7 giờ tối. Nếu bạn muốn giúp đỡ tránh cố gắng tránh tiếp tân cũ.
Was this review helpful to you?
KT
Guests
01/05/2019
Khác

AVA Residence - dịch vụ cao cấp cộng với SUPER cho kỳ nghỉ ngắn hạn hoặc dài hạn tại TP HCM

10

Exceptional (9.0+)
Chúng tôi sống tại AVA Residence trong hơn 3 năm, 2016 - 2019. Chúng tôi yêu thích căn hộ hiện đại và tiện nghi của chúng tôi và vị trí yên tĩnh và thuận tiện gần sông ở phường Thảo Điền của quận 2. Tầng thượng đặc biệt tuyệt vời vào ban đêm cho làn gió mát ngoài sông và cảnh đẹp trên khắp. Trong khi giá cao so với các khách sạn trung bình, nhiều người cũ và khách du lịch kinh doanh sẽ tìm thấy giá tốt trong các khoản phụ cấp chỗ ở. Truy cập dễ dàng cho người dân và khách của họ. Đội ngũ nhân viên là những gì làm cho AVA trở thành một trải nghiệm thực sự đặc biệt và tuyệt vời. Từ an ninh và vệ sinh đến bảo trì và tiếp tân, nhân viên luôn sẵn sàng giúp đỡ mọi cư dân khi có nhu cầu. Giờ tiếp tân thuận tiện, và các cô gái trẻ luôn vui vẻ và nói tiếng Anh rất tốt. Họ đã giúp chúng tôi rất nhiều lần với những nhiệm vụ đơn giản đầy thách thức đối với người nước ngoài, và với việc xử lý kín đáo và tận tụy tất cả các tài liệu khác nhau để xin giấy phép làm việc và thẻ cư trú. Nhân viên an ninh 24 giờ đặc biệt siêng năng với việc đến và đi của nhiều loại xe khác nhau, vì vậy chúng tôi luôn biết xe đạp và xe máy của chúng tôi an toàn và an toàn. Họ làm hỏng chúng tôi với dịch vụ lấy xe máy tiện dụng của họ mỗi ngày! Hầu hết các thực hành tiếng Việt tôi đã có với các nhân viên bảo vệ rất tốt vào ban ngày và buổi tối! Dịch vụ dọn phòng hiệu quả và kỹ lưỡng, 3 lần mỗi tuần nếu bạn cần. Quản gia của chúng tôi là xuất sắc, và chú ý đến chi tiết. Cô ấy thường nhận thấy vấn đề ngay cả trước khi chúng tôi làm và báo cho nhân viên hỗ trợ thích hợp. Cô ấy tốt bụng và cực kỳ đáng tin cậy, bất kể những món đồ nào chúng tôi để lại bên trong căn hộ. Cô ấy đã trở thành người bạn thực sự của chúng tôi. Nhân viên bảo trì có tay nghề cao và chăm chỉ. Bất cứ khi nào chúng tôi có yêu cầu, bảo trì sẽ đến ngay lập tức và xử lý các vấn đề cho đến khi chúng được giải quyết. Hầu hết các nhân viên rất có tổ chức đã ở AVA khi chúng tôi đến và họ vẫn làm việc tại AVA khi chúng tôi khởi hành 3 năm sau đó. Chúng tôi đã trở thành bạn tốt với một số nhân viên và chúng tôi rất nhớ họ kể từ khi chúng tôi rời khỏi thành phố. Chúng tôi muốn giới thiệu AVA cho bất cứ ai tìm kiếm một kỳ nghỉ yên bình, sang trọng và thoải mái tại TP HCM, dù là cho công việc hay giải trí, lâu dài hay chỉ vài ngày. Tuyệt vời!
Was this review helpful to you?
Y
Yu-Jun
14/02/2017
Khác

Great

9.6

Exceptional (9.0+)
Beautiful residents
Was this review helpful to you?
L
LAN
29/12/2016
Khác

Not really good

4.8

Not good
Bad service, swimming pool is not working. Staffs are not friendly and professional.
Was this review helpful to you?
T
Tran
01/01/2016
Khác

A Quiet Service Aprtment

8.0

Excellent (8.0+)
The service is good, all request is taken in detail and place is quiet and nice, with nice river view and access to transport easily.
Was this review helpful to you?

Frequently asked questions about Ava Residences Ho Chi Minh City

Thời gian check-in, check-out của Ava Residences Ho Chi Minh City?

Ava Residences Ho Chi Minh City có thời gian check-in từ 14:00PM và thời gian check-out trước 12:00AM.

Ava Residences Ho Chi Minh City có mấy tầng và có bao nhiêu phòng nghỉ?

Ava Residences Ho Chi Minh City có 5 tầng và 35 phòng.

Tôi muốn được tư vấn và hỗ trợ đặt phòng Ava Residences Ho Chi Minh City bằng cách nào?

Hot line miễn phí hỗ trợ đặt phòng tại Dinogo 1900 2083 phục vụ 24/7

How do users rate the Ava Residences Ho Chi Minh City?

Rating based on 10 scores :
  • Location : 6.8
  • Pricing : 6.8
  • Services : 6.8
  • Cleans : 6.8
  • Amenities : 6.8
  • Ava Residences Ho Chi Minh City cách trung tâm District 2, Ho Chi Minh bao xa?

    Ava Residences Ho Chi Minh City cách trung tâm District 2, Ho Chi Minh 5km

    Ava Residences Ho Chi Minh City cách sân bay gần nhất bao xa?

    Ava Residences Ho Chi Minh City cách sân bay gần nhất 15km

    What outstanding facilities does Ava Residences Ho Chi Minh City have?

  • Reception service: 24 hour front desk, Currency exchange, Luggage storage
  • Internet: Free Internet
  • Cleaning service: Laundry service, Iron, Steam laundry
  • Restaurant service: Restaurant, Bar
  • General Amenities: Balcony or terrace, Air conditioning, Elevator
  • Swimming pool and health care services: Outdoor swimming pool, Gym room, Steam room
  • Save on Travel with Dinogo.comDinogo.com is a rapidly-growing global online travel agency, Dinogo.com is here to help you plan the perfect trip. Whether you're going on holiday, taking a business trip, or looking to set up a corporate travel account, Dinogo.com is here to help you travel the world with cheap flights, discount hotels, and train tickets. Looking to find great travel deals or enjoy the biggest savings on your next trip? Dinogo.com has you covered. With our easy-to-use website and app, along with 24-hour customer service, booking your next trip couldn't be simpler. With Dinogo.com, quality travel services in over a dozen languages including English, Mandarin, Cantonese, Japanese, Korean, German, French, and Spanish are just a call—or click—away.Easily Customize Your Trip with the Best Hotel and Flight DealsIt's easy to customize your travel experience with our robust flight and hotel search filter options and Dinogo.com travel tools like flight fare alerts, deal-finder calendar, and early bird deals. Dinogo.com's secure payment system takes the stress out of travel by providing easy payment options, including credit and debit cards, and Paypal.Featured Hotel DestinationsHotels in ShanghaiHotels in BeijingHotels in Hong KongHotels in MacauHotels in TokyoHotels in FukuokaHotels in SapporoHotels in SeoulHotels in TaipeiHotels in SingaporeHotels in Kuala LumpurHotels in BangkokHotels in HanoiHotels in Ho Chi MinhHotels in Da Nang
    logo_mytour
    Payment method

    DinoGo. is not responsible for content on external Web sites.

    © 2022 DinoGo., an Dinogo Group company. All rights reserved. DinoGo and the Airplane Logo are trademarks or registered trademarks of DinoGo. CRN# 0108886908.